Klantenservice


Hier leggen wij u uit hoe onze website werkt en vindt u actuele informatie over onze verzendkosten, levertijden, betaalmethoden en annulering en retour voorwaarden.

Mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op.

BESTELPROCEDURE:


BESTELLEN
Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u van ons direct een orderbevestiging per e-mail met daarin een overzicht van de besteldatum, bestelde artikel(en) en het bestelnummer. Ook vind u in deze mail een link. Wanneer u hierop klikt of u inlogt op de website kunt u uw status van de bestelling in de gaten houden. Uiteraard houden wij u ook per e-mail op de hoogte van de status. Wanneer de gegevens op de orderbevestiging onjuist zijn, dan kunt u ons hierover per e-mail berichten op info@e-logistiek.nl

Als u op een van de categorieën klikt, komt u bij onze artikel(en) terecht. Vervolgens kiest u de artikel(en) die u wilt aanschaffen door op de “in winkelwagen” button te klikken. Wilt u meer dan 1 artikel aanschaffen, klik dan op "Winkel verder". Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, klik op "afrekenen".
Geef nu uw naam en adresgegevens en eventueel een alternatief verzendadres (bijvoorbeeld bij een cadeautje) op en kies een betaalmethode.
Klik op "afronden" en controleer uw bestelling en adresgegevens. Klik op "akkoord" en uw bestelling is geplaatst. Heeft u gekozen om via iDEAL te betalen, klik op de “betalen met iDEAL” button. Kies uw bank en betaal met uw eigen internetbankieren. Uw bestelling wordt direct per mail aan u bevestigd en z.s.m. verwerkt.


BETALEN

U kunt op diverse manieren betalen, zie de betaalmethoden hieronder. Zodra wij de betaling van u hebben ontvangen, bevestigen wij dit eveneens per e-mail. Hierna zal de afwikkeling van de bestelling in werking gesteld worden.


BETAALMETHODEN


De website biedt 4 mogelijkheden aan voor het afrekenen van uw bestelling:

iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL.

PayPal
Paypal is een online betaalsysteem. Met Paypal kunt u uw onlineaankopen gemakkelijk, snel en veilig betalen. Kijk voor meer informatie op de website van PayPal.

DIRECTebanking is een online betaalsysteem dat alleen te gebruiken is voor onze Duitse klanten. DIRECTebanking is te vergelijken als de iDEAL in Nederland. Klik voor meer informatie op DIRECTebanking

Mistercash is een online betaalsysteem voor Belgie. Klik voor meer informatie op Mistercash


VERZENDEN EN VERZENDKOSTEN

Verzending geschiedt door DHL. Voor vragen omtrent DHL, kun je telefonisch contact opnemen met DHL op telefoonnummer 088 055 2000.


VERZENDING BUITENLAND
Woont u in een ander land, laat het ons weten dan zoeken wij uit wat de goedkoopst mogelijke manier is om uw bestelling te leveren. Stuur een mail naar info@e-logistiek.nl en wij zoeken het voor u uit.

LEVERING
Wanneer het uw bestelling compleet is en verzonden wordt, ontvangt u van ons eveneens een e-mail met daarin vermeld de gegevens van de zending en de barcode van het pakket.

LEVERTIJD

eLogistiek streeft ernaar uw bestelling binnen 2-3 werkdagen na ontvangst van uw betaling te leveren. Uiterlijk zal het product binnen 30 dagen na bestelling worden geleverd. Is dit niet mogelijk (bestelling tijdelijk niet op voorraad) of is er om een andere reden vertraging, of een bestelling kan niet dan wel slechts gedeeltelijk worden uitgevoerd, dan ontvangt u binnen 30 dagen na plaatsing van uw bestelling bericht en heeft u in dat geval het recht de bestelling zonder kosten te annuleren.

 Wanneer u een order heeft geplaatst en de levertermijn wijkt af van de in de webwinkel vermelde levertermijn, neemt eLogistiek z.s.m. contact op met u. Indien de afwijkende levertermijn problemen voor u oplevert, kunt u de bestelling annuleren het eventueel door u betaalde bedrag zal dan z.s.m. en uiterlijk binnen 10 dagen door eLogistiek op uw rekening worden teruggestort.

BESTELLING ZELF AFHALEN
Het is niet mogelijk om uw bestelling zelf af te halen.

KLACHTEN AFHANDELING

Wat te doen wanneer u niet tevreden bent?
Stuur ons een mail met daarin uw naam en order nr. Omschrijf wat het probleem is, en wij gaan kijken naar een passende oplossing.
Wij laten u binnen een termijn van 14 dagen weten hoe of wat en zullen verder contact met u opnemen om dit netjes af te handelen. U kunt mailen naar info@e-logistiek.nl
Binnen een termijn van 2 maanden, kunt u uw klacht kenbaar maken aan ons.


BTW
Al onze prijzen zijn incl. 6% btw.


WAT TE DOEN BIJ ANNULEREN OF RETOURNEREN




ANNULEREN


Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos. 
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien eLogistiek reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zijn voor eigen rekening.




RETOURNEREN
U kunt binnen 7 werkdagen zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden. Uitsluiting van retouren is slechts voor producten waarvan de verzegeling van de dop is verbroken. Wilt u de gehele bestelling retourneren? Al in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. eLogistiek zal de gehele aankoopsom aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen via de website (http://biogelforte.e-logistiek.nl/index.php?route=account/return/add) aan eLogistiek kenbaar te worden gemaakt. Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan eLogistiek heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. Eventueel al betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.

Retouradres:


Het retouradres wordt na e-mail contact gemaild.

CADEAUBON

EEN CADEAUBON BESTELLEN?

Klik op cadeaubon en vul de bon met het gewenste bedrag in.